2013. július 1., hétfő

12. rész

Arra ébredtem, hogy valaki az arcomat simogatja. Kinyitottam a szemem és Nick mosolygott rám édesen. Az oldalán feküdt és engem nézett, miközben az arcomat cirógatta.
-          Jó reggelt! – mondta mosolyogva.
-          Jó reggelt! – válaszoltam, nagyot nyújtóztam és szembefordultam vele. – Mennyi az idő?
-          Még csak 7 óra.
-          Mióta vagy fenn?
-          Úgy egy órája.
-          És azóta engem nézel? Izgalmas egy óra lehetett.
-    Bármeddig elnézném, ahogy alszol. – válaszolta, majd közelebb húzódott és finoman megcsókolt. – Kipihented magad? – kérdezte huncut mosoly kíséretében.
-          Sosem éreztem magam kipihentebbnek.
-          Helyes. – mondta, és újra megcsókolt, ezúttal hosszabban.
Viszonoztam a csókot. Nyelveink gyengéden masszírozták egymást, kezeink a másik hátát cirógatták. A hátamra gördített és rám nehezedett. Éreztem kemény férfiasságát, ahogy az ágyékomnak nyomódott. Elszakadt a számtól és apró csókokkal borította a nyakamat, majd lassan haladt lefelé. Egy kicsit elidőzött a melleimnél, a mellbimbóimmal játszadozott, amit kéjes nyögésekkel jutalmaztam. Folytatta útját lefelé, végig nyalta a hasamat, belecsókolt a köldökömbe és végre megérkezett a célállomásra. Nyelvével a csiklómat kezdte kényeztetni, majd belém csúztatta mutató ujját, amit nem sokra rá követett a középső ujja is. Nem kellett sok idő és a hátam ívben megfeszült, ahogy a gyönyör első hullámai végigfutottak a testemen. Erősen markoltam a lepedőt magam mellett. Nyelve és ujjai egy pillanatra sem álltak le. Egész testemben remegve élveztem el. Nick kihúzta az ujjait belőlem és kéjesen nyalta le őket. Fölém hajolt és hosszan megcsókolt.
-          Még nem végeztem. – súgja a számba.
Szemeim kikerekedtek és mielőtt megszólalhattam volna újra birtokba vette a számat, befészkelte magát a lábaim közé és belém hatolt. Lassan mozgott ki-be, túl lassan. Hirtelen felgyorsított, majd megint visszavett a tempóból. Teljesen megőrjített vele. Mindig akkor lassított le, amikor közeledtem a csúcshoz, mintha pontosan tudná. Nem bírom tovább. Átgördítettem a hátára és átvettem az irányítást. Gyorsan mozogtam fel és le, miközben a mellkasát nyalogattam, mellbimbóit harapdáltam. Hirtelen felült és szája rátalált az enyémre. Kis idő múlva fejünket hátravetve élveztünk el és együtt merültünk el a gyönyör hullámaiban.

Újra elnyomott minket az álom. Már dél volt mire felébredtem. Gödröcske még békésen szuszogott mellettem. Óvatosan megcsókoltam, csendben kimásztam az ágyból és bevonultam a fürdőszobába. Lezuhanyoztam és belebújtam Nick ingébe. Istenem milyen jó illata volt. Lábujjhegyen kitipegtem a hálóból, becsuktam magam mögött az ajtót és megkerestem a konyhát. Gondoltam összeütök valamit ebédre. Kitártam a hűtőt és leesett az állam. Annyi kaja volt benne, amiből egy kisebb falut jól lehetne lakatni. Doboz doboz hátán, csupa kész kaja, csak meg kell őket melegíteni és kész. Vagy az anyja viszi túlzásba az aggódást, hogy egy szem fiacskája esetleg éhen hal nagy magányában, vagy Nick a szabadidejét főzéssel tölti. Gyanítom az első verzió az igaz. Azért egy kicsit megkönnyebbültem. Nem épp a főzőtudományomról vagyok híres. Bármikor megfestek egy háromfogásos ebédet úgy, hogy a nyál is összefut az ember szájában, de ha ugyanazt meg kéne főznöm…..hát, nem biztos, hogy jó vége lenne.

Visszalopakodtam a hálóba, megkerestem a telefonomat és visszamentem a konyhába. Főztem egy kávét, letelepedtem a nappaliban és felhívtam Claire-t. Részletesen beszámoltam neki az előző napi „kellemes” látogatásról. Úgy tűnt ő is megnyugodott Michael-t illetően. Körül-belül 20 percet beszéltünk, majd elköszöntünk és letettük a telefont.

Visszatipegtem a hálóba, de Nick már nem volt az ágyban. Hallottam, hogy a fürdőben folyik a víz. Beosontam, ledobtam magamról az inget és beléptem a zuhanykabinba. Hátulról öleltem át a derekát és hozzásimultam. Végigsimított a karjaimon. Két tenyeremet felfelé fordítva jeleztem neki, hogy nyomjon bele egy kis tusfürdőt. Azonnal vette a lapot és teljesítette a kérésemet. Összedörzsöltem a kezeimet és habos tenyeremmel a mellkasát kezdtem simogatni, miközben hátát csókolgattam. Lassan haladtam lefelé, majd végre elértem meredező férfiasságát. Egyik kezemet ráfontam és lassan mozgatni kezdtem föl és le, föl és le, közben másik kezem visszatért mellkasára és hasára. Kéjes sóhajok hagyták el a száját. Kezeit a falnak nyomva megtámasztotta magát. Ahogy fokoztam a tempót, úgy gyorsult a légzése. Majd nem sokkal később egész teste megfeszült és a nevemet kiáltva elélvezett. Egész testében remegett a gyönyörtől. Még néhányszor végigsimítottam férfiasságán, majd elengedtem. Nick megfordult és hosszan, szenvedélyesen megcsókolt.
-          Éhen halok. – vigyorogtam rá mikor ajkaink elváltak egymástól.
-          Én is. – vigyorgott vissza.
-          Akkor siess! – csaptam a fenekére és kiléptem a zuhanyfülkéből.

Gyorsan megtörölköztünk, felöltöztünk és kipakoltuk a hűtő tartalmát az asztalra. Evés közben megbeszéltük, hogy délután elkísér a galériába, ahol a megnyitó lesz. Ugyanis pont ma kell elvinnem a képeket. Remélhetőleg hamar végzünk ott, aztán beülünk egy moziba és este elvisz az egyik kedvenc helyére vacsorázni. Aztán hazajövünk és a desszertet itthon fogyasztjuk el. Hmmmm! Már alig várom! Mikor végeztünk az ebéddel elkezdtem volna mosogatni, de Nick közölte, hogy hagyjam csak, majd a bejárónő elintézi. Jaaaaa, hogy neked bejárónőd van? Hogy ez engem miért nem lep meg?

A következő néhány hét maga volt a mennyország. Minden szabadidőnket együtt töltöttük. Egyre jobban megismertem Eric-et és James-t is. Ha ők hárman együtt voltak, az biztos, hogy nem unatkozott mellettük az ember. Nagyon jól éreztem magam a társaságukban.

Ha belegondolok, hogy 2 hónapja még egyes egyedül voltam, most meg van egy férfi, akit mindennél jobban szeretek és ő viszontszeret, és van két lökött pasi, akik úgy vigyáznak rám, mint a kishúgukra. Úgy érzem, kijelenthetem, hogy magam mögött hagytam a sötét múltat, új életet kezdtem és jó úton haladok egy boldog jövő felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése